نیلو فر بختیار کے لئے تمغہ شجاعت

Posted on 13/04/2007. Filed under: سیاست, طنز و مزاح |

لگتا ہے ہماری تحریر چوہدری شجاعت کے دل پر اثر کر گئی ہے، جبھی تو انہوں نے نیلو فر بختیار پر اتنا غصہ نکالنے کے بعد آج اپنے ایک نئے بیان میں فرمایا ہے کہ ‘نیلو فر بختیار کے کوچ نے تو پدرانہ شفقت سے گلے لگایا تھا‘۔ چوہدری صاحب کے اس بیان کے بعد تو نیلو فر بختیار پھولے نہیں سما رہیں، انہوں نے اپنے تازہ بیان میں کہا ہے کہ ‘خدمت خلق کے لئے تو میں اس سے آگے بھی بہت کچھ کر سکتی ہوں، میں نے زلزلہ متاثریں کے لئے اپنی جان خطرے میں ڈال کر چھلانگ لگائی تھی‘۔
نیلو فر بختیار کے اس کارنامے کے بعد سے ہی ہمیں اندازہ ہو گیا تھا کہ محترمہ بہت آگے تک جائیں گی، اب انہوں نے خود ہی اس کی تصدیق کر دی ہے کہ وہ اس سے آگے بھی بہت کچھ کر سکتی ہیں۔ ہم تو ان کے لئے دعا ہی کر سکتے ہیں کہ انہیں خدمت خلق کی زیادہ سے زیادہ توفیق ہو اور وہ ہر کونے کھدرے سے چھلانگیں لگاتی پھریں۔ تاکہ زلزلہ متاثریں کو کم سے کم وقت میں زیادہ سے زیادہ فائدہ حاصل ہو۔
اب جب چوہدری صاحب نیلو فر بختیار کے کارنامے کو ‘پدرانہ شفقت‘ کا نام دے کر تسلیم کر ہی چکے ہیں تو انہیں چاہیں کہ وہ نیلو فر بختیار کے اس کارنامے پر انہیں ‘تمغہ شجاعت‘ بھی دلوا دیں، کیونکہ انہوں نے سچ میں بڑی بہادری اور ہمت کا مظاہرہ کیا ہے اور وہ مزید اس سے بھی بڑے کارنامے انجام دینے کا عزم رکھتی ہیں۔

Make a Comment

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google photo

آپ اپنے Google اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: