بلاگ کی دوسری سالگرہ

Posted on 16/04/2007. Filed under: بلاگ اور بلاگرز |

سالگرہ کی تاریخ کب آئی اور کب گزر گئی اس کا مجھے احساس تک نہ ہوا، آج جب میں بلاگ کی پوسٹ چیک کر رہا تھا تو اچانک میری نظر بلاگ کی پہلی پوسٹ پر پڑ گئی جو میں نے ٤ اپریل ٢٠٠٥ کو لکھی تھی۔
اس دوران بلاگ پر کئی اتار چڑھاؤ آئے، بلاگسپاٹ پر پابندی کی وجہ سے کچھ ماہ تو پراکسی کے ذریعے رینگتے رہے، جس کی وجہ سے لکھنے کا بالکل دل ہی نہیں کرتا تھا کیونکہ ایک نقاد بس تھوڑی سے داد کا بھوکا ہوتا ہے۔ بلاگسپاٹ کی اس پابندی کی وجہ سے یار دوستوں نے ورڈ پریس کی طرف بھاگنا شروع کیا، اردو محفل کی ٹیم اور خاص کر نبیل بھائی نے ورڈ پریس تھیم کا اردو ترجمہ کر کے تہلکہ مچا دیا، ورڈ پریس ماسٹر مائینڈ شاکر بھائی اور دیگر دوست مل کر مختلف تجربوں میں لگ گئے اور یوں ورڈ پریس کو فری ہوسٹ پر چلانے میں کامیاب ہو گئے، نہ ہینگ لگے نہ پھٹکری رنگ بھی چوکھا آئے کی مثال کو سامنے رکھتے ہوئے دھڑا دھڑ فری ہوسٹ پر بلاگ بننے لگے۔ اردو ورڈ پریس کی اس تیز رفتار ترقی میں پردیسی بھائی کو شامل نہ کرنا زیادتی ہو گی، انہوں نے تو اردو ہوم پر ورڈ پریس اردو تھیم کی باقاعدہ ایک فیکٹری قائم کر دی تھی جہاں سے روزانہ ایک، دو کے حساب سے اردو تھیم برآمد ہونے لگیں، یوں ہوا کے اس رخ پر قدم برھاتے ہوئے ہم نے بھی بلاگسپاٹ سے کوچ کرتے ہوئے فری ہوسٹ پر اپنا ڈیرہ جما لیا، کچھ عرصہ یوای یواو ڈاٹ کوموالے فری ہوسٹ پر رہنے کے بعد اسے صرف اردو فورم کے لئے مخصوص کیا اور ایک بار پھر ہجرت کرتے ہوئے ازگریٹ ڈاٹ آرگ پر اپنا ڈیرہ قائم کر لیا جو اب تک اللہ تعالٰی کے فضل وکرم سے قائم و دائم ہے۔
اپنا ڈیرہ اردو بلاگ کی گوگل رینکنگ ٤ ہے اور اب تک ٢٥٧٣٠ افراد وزٹ کر چکے ہیں، ذہن میں رہے کہ یہ سارے اعداد و شمار صرف بلاگسپاٹ کے ہیں، فری ہوسٹ کے اعداد و شمار اس میں شامل نہیں ہیں۔ حیران کن بات یہ ہے کہ بلاگ پڑھنے والوں کی زیادہ تر تعداد امریکہ سے ہے جو کہ ١٩٪ ہے اس کے بعد پاکستان ١٦۔٧٪ پھر یوکے اور دیگر ممالک۔
اس بلاگ کی تحریروں کے بارے میں میں تو کچھ نہیں کہہ سکتے کیونکہ اس کا فیصلہ ہمیشہ پڑھنے والے احباب کرتے ہیں اور ان تحریروں پر کئے گئے تبصرے ہی ایک لکھنے والے کے لئے سب سے بڑا اثاثہ ہوتے ہیں۔
اپنا ڈیرہ اردو بلاگ کے سلسلے میں جن دوستوں نے تعاون کیا ہے میں ان کا ذاتی طور پر بیحد ممنوں و مشکور ہوں۔

Make a Comment

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google photo

آپ اپنے Google اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: