پی ٹی سی ایل کی نئی پالیسی

Posted on 25/10/2007. Filed under: ٹیکنالوجی |

روزنامہ جنگ کی خبر کے مطابق ملک بھر میں پی ٹی سی ایل نے چودہ سو روپے یا اس سے زائد اوسط ماہانہ بل والے ٹیلیفون کنکشنز پر جواب دینے والی (آنسرنگ ) مشینیں لگا دی ہیں۔اس سے جس ٹیلیفون پر کال کی گئی ہو تو کال مصروف ہونے کی صورت میں مشین آگاہ کرے گی کہ صارف جواب دینے کی پوزیشن میں نہیں ہے۔ اس کال کا بل کال کرنے والے صارف کو ادا کرنا پڑے گا۔ اس طرح کال وصول نہ کرنے کی صورت میں بھی صارف کو بل ادا کرنا پڑے گا۔

پی ٹی سی ایل نے اپنے اختیارات سے تجاوز کرتے ہوئے ٹیلیفون صارفین کی رضامندی حاصل کئے بغیر یہ جواب دینے والی مشینیں لگا دی ہیں جس کا مقصد  پی ٹی سی ایل کی آمدنی میں غیرقانونی طور پر کئی گنا اضافہ کرنا ہے۔ واضح رہے کہ اس سے پہلے بھی پی ٹی سی ایل ملک بھر میں ‌ڈائل اپ کالز کا دورانیہ کم کر کے 15 منٹ کرنے کا فیصلہ لیا ہوا ہے جس کے تحت انٹرنیٹ صارفین کو اب 15 منٹ کی کال چارج ہو گی اور فی کال چارجز 2.1 روپے ہوں گے۔ پی ٹی سی ایل کی نج کاری کے بعد نئی انتظامیہ صارفین کے لئے مسلسل تکیف دہ فیصلے کر رہی ہے۔ پی ٹی اے کو ان فیصلوں کا نوٹس لینا چاہیے کیونکہ پی ٹی سی ایل کے ان فیصلوں سے ٹیلیفون کے عام صارفین  پر غیرضروری اور غیرقانونی بوجھ  پڑ  رہا  ہے۔

Advertisements

Make a Comment

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google photo

آپ اپنے Google اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

2 Responses to “پی ٹی سی ایل کی نئی پالیسی”

RSS Feed for Pakistani Comments RSS Feed

اس خبر کے بعد پی ٹی اے نے پی ٹی سی ایل کی اس حرکت کانوٹس لے لیا ہے۔ پی ٹی اے نے واضح طور پر کہا ہے کہ پی ٹی سی ایل اپنے صارفین کی تحریری درخواست کے بغیر کسی فون کنکشن پر از خود آنسرنگ مشین لگانے کی مجاز نہیں ہے۔ اور فون کا بل بھی صرف اسی صورت میں وصول کرنے کی مجاز ہے اگر فون کال کرنیوالے کی دوسرے نمبر پر کال تھرو ہو جائے۔ آنسرنگ مشین کے جواب کو کال اٹینڈ ہونا تصور نہیں کیا جا سکتا۔

ُپی ٹی سی ایل نے اس سلسلے میں ایک کتابچہ ہر صارف کو ڈاک کے ذریعے بھیجا ہے جس کے مطابقPTCL Voice Messaging Service آپ اپنے فون سے کسی بھی وقت 1236 ڈائل کر کے معطل کرا سکتے ہیں۔


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: