امریکی سفیر سے ڈگری نہ لینے والا طالب علم غائب

Posted on 26/06/2008. Filed under: پاکستان |

روٹس کالج کی تقریب میں امریکی سفیر کے ہاتھوں ڈگری لینے سے انکار کرنے والے طالب علم صمد خرم کا نیشنل لائبریری سے انتظامیہ کے ہمراہ جانے کے بعد کوئی سراغ نہیں مل سکا۔ دارالحکومت کے صحافی گزشتہ روز صمد خرم سے رابطہ کرنے کی کوشش کرتے رہے مگر نہ اس کا کوئی اتہ پتہ معلوم ہوسکا نہ روٹس ہیڈ آفس راولپنڈی سے کوئی اطلاع مل سکی جبکہ طالب علم کے انکار کے بعد خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے کہ اسے ہارورڈ یونیورسٹی کی ڈگری سے محروم کردیا جائے گا جہاں اس نے امریکی سکالرشپ پرتعلیم حاصل کی۔ ’’جناح‘‘ نے گزشتہ روز روٹس ہیڈ آفس رابطہ کیا تو ایک خاتون نے بتایا کہ یہاں چھٹیاں ہیں اور کوئی ذمہ دار شخص بات کرنے کے لئے میسر نہیں۔ ان سے کہا گیاکہ گھر کا یا موبائل نمبر فراہم کر دیں تو انہوں نے ٹال دیا تاہم اس سوال پر کہ کیا روٹس کالج نے طالب علم کے خلاف کوئی انضباطی کارروائی کرلی ہے خاتون نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر بتایا کہ ایسی کوئی بات نہیں۔ ایکشن کی ضرورت نہیں۔ علاوہ ازیں معلوم ہوا ہے کہ صمد خرم انتہائی غیر معمولی صلاحیتوں کا حامل طالب علم ہے کیمبرج انٹرنیشنل امتحان 2005ء میں اس نے A لیول میں  7 اے حاصل کئے۔ بعدازاں ہارورڈ یونیورسٹی سے اسے 2 لاکھ  50 ہزار ڈالر کی فل سکالرشپ ملی جہاں وہ 4 سال تک زیر تعلیم رہا۔ اب وہ یونیورسٹی کی ڈین لسٹ میں شامل ہے اور شمالی امریکہ کے انگلش پارلیمانی مقررین میں اس کا دوسرا نمبر ہے۔ ہارورڈ فاؤنڈیشن اسے ایوارڈ دے چکی ہے۔ فزکس اولمپیڈ 2005ء  کے لئے اسے پاکستان سے بہترین فزیشسٹ کے طورپر منتخب کیا گیا تھا۔

رپورٹ – روزنامہ جناح

 

وڈیو لنک

 

 

 

 

 

Make a Comment

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google photo

آپ اپنے Google اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

3 Responses to “امریکی سفیر سے ڈگری نہ لینے والا طالب علم غائب”

RSS Feed for Pakistani Comments RSS Feed

حوصلہ رکھیں امید ہے صمد خرم جہاں‌ہوگا ٹھیک ہی ہو گا۔ لیکن اس بات کی وجہ جاننے کیلیے تجسس برقرار رہے گا کہ صمد خرم کو میڈیا سے اب تک کیوں دور رکھا جا رہا ہے۔

میرا پاکستان’s last blog post..جج اور مسلم لیگ ن

یہ اتنی بڑی بات ہے نہیں جتنا پاکستانی میڈیا بڑھا چڑھا کر پیش کر رہا ہے ۔۔ میرا تو اپنا خیال ہے صمد اگر ہوش مند ہے تو خود پاکستانی میڈیا سے دور دور رہے گا۔۔ ورنہ ہمارا میڈیا اسے خوانخواستہ شہید کروا کر ہی چھوڑے گا۔۔ امریکن سفراء کے لیے یہ کوئی نئی صورت حال نہیں‌اور موجودہ حکومت کی پالیسیوں‌کی وجہ سے انہیں آئے دن اسطرح کے احتجاج سہنے پڑتے ہیں۔۔

راشد کامران’s last blog post..اب کسے ٹیگوں ؟‌

خرم صمد کی جرات اور عظمت کو ہم سلام کرتے ہیں ۔
انہوں نے امریکی سفیر سے اسکالر شپ حاصل نہ کر کے یقینا پاکتان اور پاکستان کے عوام کا سر فخر سے بلند کر دیا ہے


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: