ایک وزیر کتنے میں پڑتا ہے؟

Posted on 11/11/2008. Filed under: پاکستان |

پاکستان اس وقت بھیک مانگنے کے ‘مشن‘ پر ہے جس کے لئے اسے نیویارک، ریاض اور ابوظہبی کے طویل سفر کرنے پڑ رہے ہیں تو دوسری طرف وزیروں کے اللے تللے اور اس پہ مزید ٤٠ نئے وزراء کا بوجھ، حکومت پہلے ہی اپنی آمدنی سے چھے سو ارب روپے زائد خرچ کر رہی ہے اوپر ٤٠ نئے وزیر اب تیرا کیا ہو کالیا والی سٹوری شروع ہوا چاہتی ہے۔
حکومت کو پہلے ہی دو ارپ روپے یومیہ نقصان ہو رہا ہے اور نقصان میں مزید اضافے کے لئے کابینہ کے ارکان کی تعداد ٥٥ کر لی گئی ہے اس کے ساتھ ساتھ درجن بھر عمومی سفیر، مشیر اور وزیر کے برابر دوسرے عہدے دار۔
ایک وزیر پر کتنا خرچ آتا ہے؟
یہ ایک ایسا سوال ہے جس کا صحیح جواب نہیں دیا جا سکتا ہے کیونکہ ایک وزیر کو ملنی والی تنخواہ کے ساتھ الاؤنس، مالی فوائد، حقوق و استحقاق اور بہت سی رعائتیں شامل ہیں۔ جن میں سفری اخراجات، ذاتی ملازمین کے سفری اخراجات، گھریلو اشیاء کی ٹرانسپورٹ اخراجات، رکھ رکھاؤ اخراجات، وزیر اور اس کی اہلیہ کے لئے بزنس کلاس ہوائی ٹکٹ، بیرون ملک دورے کے لئے الاؤنس، غیر محدود طبی سہولہات، پولیس کا حفاظتی دستہ، ایندھن کے اخراجات، سیکورٹی، ذاتی سٹاف، دفتری سٹاف، یوٹیلٹی اخراجات، تفریح الاؤنس، ٹیلی فون اور موبائل کی سہولیات وغیرہ شامل ہیں۔
ان سہولیات سے ہمیشہ ناجائز فائدہ اٹھایا گیا، ایک روپے کے بل کو لاکھ روپے بنا کر کلیم کیا گیا۔ پچھلے دنوں آڈیٹر جنرل آفس نے جے یو آئی (ف) کے ایک مرد رکن اسمبلی کا میڈیکل بل پکڑا جس میں حمل ٹیسٹ کرانے کے اخراجات طلب کئے گئے تھے، یہ تو ایک مثال ہے، ایسی مثالیں روز اخبارات کی زینت بنتی رہتی ہیں۔
ایک اندازے کے مطابق موجودہ سفیروں، مشیروں اور دیگر عہدیداروں پر آئندہ آنے والے بارہ ماہ کے دوران پانچ سو کروڑ روپے خرچ ہوں گے۔ اس سے یہ بات واضح ہوتی ہے کہ یہ بھیک پاکستانی غیور عوام کے لئے بلکہ اپنے اللوں تللوں کے لئے مانگی جا رہی ہے، یعنی عوام نہیں حکمران بھیک منگے ہیں۔

Make a Comment

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google photo

آپ اپنے Google اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

One Response to “ایک وزیر کتنے میں پڑتا ہے؟”

RSS Feed for Pakistani Comments RSS Feed

آپ درست کہتے ہیں ۔ وزراء کی فوج ظفر موج اس وطن عزیز کو گھن کی طرح چاٹ رہی ہے ۔ 1971 سے قبل جب ملک دگنا تھا آپ جانتے ہیں اس وقت کتنے وزیر ہوا کرتے تھے ؟ سات سے پندرہ تک ۔

افتخار اجمل بھوپال’s last blog post..اگر یہ درست ہے تو ۔ ۔ ۔


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: